10. Honor ja Amirkhani iskivät matkapuhelinmarkkinoihin suomalaisella rohkeudella

Huaweilla on kaksi puhelinbrändiä, Huawei ja Honor. Huawein kotimarkkinaan nähden Suomessa on haastavaa rakentaa identiteettiä kahdelle puhelinbrändille ilman, että ne kannibalisoivat toisiaan. Honor-brändi on suunnattu diginatiiveille, rohkeasti omaa juttuaan toteuttaville. Syksyn 2016 Honor-lanseerauksen yhteydessä haluttiin vahvistaa 2015 syksyllä markkinoille tuotua Honoria brändinä ja tuoda sen ydintä ja arvoja entistä vahvemmin esiin.

Huawei haki Honorille tämän syksyn kampanjaan poikkeuksellisesti yhtä henkilöä, joka pystyisi ilmentämään Honorin olemusta ja arvoja. Tärkeän lanseerauksen yhteydessä Honor-lähettilääksi valikoitui Makwan Amirkhani juuri yhteisiin arvoihin perustuen. Yhteistyön myötä Amirkhani on ollut mukana Honor-kampanjassa, missä rohkeus toteuttaa ja ilmaista itseään on ollut keskiössä.


Katso video Makwan Amirkhanista ja Honor 8

 

Huawei_300x300_Xaxismobile_sanose.jpg