13. Kia & Veikkausliiga

Yhteistyötä varten suunniteltiin helposti tunnistettava ja huomiota herättävä logo, jota käytettiin laajasti sponsorointiin liittyvässä mainonnassa ja KIA myymälöissä. Kauden huipennukset hyödynnettiin sosiaalisessa mediassa ajankohtaisilla filmeillä. Viikoittain mainostettiin yhtä peliä, missä pääosassa olivat joukkueen väreihin teipatut autot. Ottelusta järjestettiin myös voittajaveikkaus, missä palkintoina oli 2 kpl lippuja vapaavalintaiseen Veikkausliigan otteluun. Kauden aikana toteutettiin ”Kia on Tour” -kiertue, jonka tavoitteena oli saada mahdollisimman moni koeajamaan uudet KIA-mallit. Kiertue toi myös ottelutapahtumiin lisäarvoa ja sitä myös mainostettiin myös mittavasti valtakunnallisissa medioissa.

Yhteistyöhön sisältyi myös useita B-to-B tilaisuuksia mm. jälleenmyyjien sitouttamiseksi.
Kahden kauden yhteistyön seurauksena KIA on pystynyt kehittämään sekä omaa että Veikkausliigan brändi-imagoa.

Katso video Kian ja Veikkausliigan yhteistyöstä

 

KIA_veikkausliiga_ilmoitus_preview.jpg

 

Voittajat julkistetaan 23.11. Foorumiristeilyn yhteydessä. Ilmoittaudu mukaan täällä.