17. Mun jengi on Jokerit ja koti Forenom

Kampanjan tavoitteena oli jatkaa Kotihotellin ajoilta yhteistyötä Jokereiden kanssa, mutta yhteistyöhön haluttiin panostaa enemmän kuin koskaan nimenomaan sisällöntuotannon osalta. Yhteistyössä pyritään tuottamaan freesiä, huumorilla höystettyä ja yllättävää sisältöä, joka herättää niin Jokerit-fanien huomion kuin niidenkin, jotka eivät jääkiekkoa seuraa.

Forenomin reach on jo nyt kampanjan myötä noussut ennennäkemättömiin lukuihin ja saanut täysin uudenlaista kohderyhmää oman vaikutusalueensa piiriin sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena on jatkaa säännöllistä sisällöntuotantoa eri muodoissaan läpi kauden.

Katso video Jokereiden ja Forenomin yhteistyöstä

Vieraile yhteistyösivuilla

 

Voittajat julkistetaan 23.11. Foorumiristeilyn yhteydessä. Ilmoittaudu mukaan täällä.