18. Neste at Super Bowl 50 - The Forward pass for sustainability

Emme olisi vielä jokunen vuosi sitten voineet kuvitella, että olisimme jokin päivä Yhdysvaltojen suurimman ja mahtavimman tapahtuman sponsori. Pitkäjänteinen työmme uusiutuvien markkinoinnissa ja jalkauttamisessa osaksi amerikkalaisten arkea kuitenkin mahdollisti tämän yhteistyön syntymisen suomalaisen yrityksen kanssa.

Neste oli Super Bowlin virallinen sustainability partner, täysillä tapahtuman hyödyntämisoikeuksilla: logon käytöt, näkyminen tapahtumassa, kilpailut, lupa hyödyntää markkinoinnissa ja myös kuvata paikanpäällä.

Hyödynsimme mahdollisuuden täysimittaisesti. Käynnistimme tämän vuoden brändikampanjamme Pre-order the Future juuri miljoonan ihmisen keskellä, Super Bowl Cityssä. Haastattelimme paikanpäällä Levi's global president James Curleigh:ta, Super Bowl tapahtuman CEO:ta Keith Brucea, Miss Universum 2013 Gabriela Isleria. Näitä haastatteluja on hyödynnetty pitkin vuotta kampanjassa, jonka videot ovat keränneet yhteensä yli 300 miljoonaa katselukertaa. Saimme itse tapahtuman lisäksi julkisen referenssin ja testimonialin myös San Franciscon kaupungilta, näiden arvo oikeissa myyntitilanteissa on mittaamaton.


Katso Behind The Scenes video

 HS_ilmoitus_SB50.jpg