19. Next Generation DJ by Lenovo

Do You Got What It Takes?

Next Generation DJ by Lenovo loi brändivetoisen talent-kilpailun uudessa mittakaavassa. Kilpailu tavoitti hyvin kohderyhmän ja elektronisen musiikin kuluttajat (arvioitu koko noin 500 000) ja loi vahvan siteen brändin ja yleisön välille. Kampanja mahdollisti kuluttajille matkan joka kasvoi keväästä alkusyksyyn ja antoi mahdollisuuden isoille alan brändeille keskustella kuluttajien kanssa. Ykköskategorian kannustimet - Lenovolta välineet areenoille ja studioon, esiintyminen Weekend Festivalin päälavalla, sinkkudiili Sony Musicin kanssa sekä yhteisöllisyys nostivat äänimäärät lähes kolminkertaiseksi tavoitteesta. Kansa puhui, voittaja saavutti jo yhden haaveensa Weekend-Festivalin päälavalla ja tarina jatkuu...


Katso video Next Generation DJ by Lenovo

NextGenerationDJbyLenovo_VuodenSponsoriteko_Oct2016_v2.jpg