3. Delta - Liigayhteistyö

Delta Auto lähti rohkeasti tuomaan kampanjaa esille medioissa ja tuotti kampanjaa varten oman tunnuksen, jota käytetään kaikissa yhteistyöhön liittyvissä materiaaleissa. Tunnus suunniteltiin jääkiekkoaiheiseksi yhdessä mainostoimiston kanssa niin, että se kestää käyttöä ja lisää yhteistyön huomioarvoa. Mukaan otettiin myös juniorijoukkue (IHK), jonka kanssa toteutettiin kampanjaan käyttettävien materiaalien kuvaukset aidossa ympäristössä.

Kampanja huipentui KIA:n kanssa yhteistyössä toteutettuun Liiga Edition malliston lanseeraukseen. Liiga Edition mallisto sisälsi jääkiekkoharrastukseen sopivia varusteita ja tunnetta yhteenkuuluvuudesta jääkiekkoperheen kanssa. Liiga Edition malliston lanseerauksen yhteydessä toteutettiin kiertue lähes joka liigapaikkakunnalla, missä autot tuotiin pelitapahtumiin ja annettii faneille mahdollisuus tutustua erätauoilla mallistoon ja Deltan palvelutarjoomaan. Mainonnassa eri mediaympäristöissä tuotu yhteistyötä vahvasti esille liigan virallisena autona. Mediaympäristöinä toiminut TV, Radio, Print ja Online.

 

DELTA_hoki_hs.jpg

 

Voittajat julkistetaan 23.11. Foorumiristeilyn yhteydessä. Ilmoittaudu mukaan täällä.