9. HKScan ja Nuorten Innokampus 2016

Innokampuksen ja HKScanin yhteistyömalli yhdisti hedelmällisesti 4 eri osa-aluetta:
1. Avainasia: Nuoret innovoivat haluamaansa ruokaa!
Uusien tuoteideoiden määrä oli valtava ja ruoka kiinnostaa nuoria enemmän kuin osasimme odottaa! Nuorilta saadut noin 1100 tuoteideaa takaavat sen, että suomalaisille entuudestaan tunnettua brändiä kehitetään ja ajantasaistetaan kohtaamaan uusi sukupolvi. Nuoret pääsivät vaikuttamaan teolliseen ruuanvalmistusprosessiin ennakkoluulottomasti ja ilman tuotannollisia tai muita rajoitteita.
2. Tuotti laadukkainta mahdollista, aitoa ja todelliseen elämään perustuvaa tietoa suomalaisten nuorten ruokailutottumuksista ja asenteista.
3. Yhteistyömalli toimii HKScanille merkittävänä tulevaisuuteen suuntaavana HR-toimenpiteenä
4. Nuoret saatiin osaksi laajempaa yritys- ja brändiviestintää tekemään HKScan tutuksi avoimena, ennakkoluulottomana, kuuntelevana, oppivana ja ajassa elävänä työnantajana.

 

2016-05-11 09.19.18.jpg

 

 

Voittajat julkistetaan 23.11. Foorumiristeilyn yhteydessä. Ilmoittaudu mukaan täällä.