20. #LumoFlow 2017

Kesä-elokuu on asunnonvuokrauksen sesonkiaikaa. #LumoFlow-kesäkampanjan tavoitteena oli kasvattaa Lumo-brändin tunnettuutta sekä lisätä myyntiä. Kuluttajia haluttiin ohjata voimakkaasti Lumo-verkkokauppaan, joka on helppona asiointikanavana mullistanut koko toimialaa.

#LumoFlow-kampanjan keskeinen idea oli, että vuokrakotiinkin voi rakastua. Vuokrakotiinkin voi liittää tunteita. Levitimme ilosanomaa rakkauden hengessä tehokkaalla mediasuunnitelmalla uusissa, tuoreissa medioissa. Tinderin lisäksi valloitimme Flow-Festivaalit yhteistyössä Bassoradion kanssa.

Ennakkoluuloton rakkaus kannattaa: Kampanja lisäsi Lumo-verkkokauppaistuntoja 191 % ja kasvatti myyntiä euroissa huikeat 345 % vuoden 2016 vastaavaan ajankohtaan verrattuna. Brändin spontaani tunnettuus kasvoi 127 %, autettu tunnettuus 46 % ja harkinta 40 %. Lisäksi Sponsorointi ja Tapahtumamarkkinointi ry valitsi Lumo-vuokrakotien ja Flow'n yhteistyön elokuun 2017 sponsorointinostoksi.

Katso video LumoFlow-tunnelmasta 

LumoFlow_kuvakooste_A3.jpg

Siirry äänestämään