5. DNA SuomiAreenan pääyhteistyökumppani

MTV:n SuomiAreena on kasvanut isoksi ja merkittäväksi kesätapahtumaksi. SuomiAreenaan osallistuu monenlaisia DNA:ta kiinnostavia tahoja, kesälomaansa vietävästä kuluttajasta ministereihin. DNA asetti neljä tavoitetta SuomiAreenan yhteistyölle: 

1. Haluttiin osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun sekä rakentaa ja vahvistaa suhteita DNA:n liiketoiminnan kannalta oleellisiin vaikuttajiin ja päättäjiin. 

2. Haluttiin tavoittaa yrityspäättäjiä houkuttelevassa ja inspiroivassa ympäristössä, kertoa DNA:n palveluista sekä rakentaa asiakassuhteita. 

3. Haluttiin ratkaista SuomiAreenan haastavat tietoliikennehaasteet ja kertoa hankkeesta yritysasiakkaille. 

4. Haluttiin näkyä ja vahvistaa DNA:n brändiä kuluttajille erottuvalla ja DNA:lle ominaisella tavalla. Haluttiin kertoa, että DNA mahdollistaa myös viihteen. Siksi tuotettiin mm ”Saariluoma ja starat Porin illassa” puistokonsertti. 

 

Sponsorointiteko DNA slide.jpg

 

Siirry äänestämään