Maaliskuu, 2020

12Maalis09:0015:00Tapahtuma markkinoinnin mediakanavana

Näytä lisää

Tapahtumatiedot

Valitse tapahtuma yhdeksi markkinoinnin mediakanavaksi

Miksi nähdä tapahtuma mediana, mitä se tarkoittaa?
Miten valita oikeat tapahtumat ja käyttää niitä osana yrityksen markkinointiviestintää?

Kohderyhmä: Koulutus on suunnattu markkinoinnin ostajille, suunnittelijoille ja toteuttajille 
sekä tapahtumien (oikeudenomistajien) kumppanuuksista vastaaville
ammattilaisille.
Sisältö: Koulutuskokonaisuudessa tutustumme tapahtuman käyttöön mediana sekä tämän median tarjoamiin mahdollisuuksiin ja kohderyhmiin. Case-esimerkkien kautta kuulemme kiinnostavista tapahtumamediavalinnoista ja olemassa olevasta tarjonnasta.

Koulutuksen hinta on jäseniltä 199 € + alv ja ei-jäseniltä 450 € + alv

—————————————–

STJM Ry järjestää vuonna 2020 kolmen moduulin koulutuskokonaisuuden ja tämä on kokonaisuuksista ensimmäinen. Koulutukset käsittelevät tapahtumien käyttöä yhtenä mediavalintana osana yrityksen muuta markkinointiviestintää. Koulutuskokonaisuuden tavoitteena on avartaa tapahtuma- ja markkinointikentän ymmärrystä tapahtumista mediana ja vahvistaa osaamista tämän median käytöstä.

Koulutuksen toteutuksesta vastaa Kati Kuusisto New Work Agency Oy:sta. Katilla on pitkä historia tapahtumaliiketoiminnan parissa työskentelystä. Hänellä on kokemusta sekä tapahtumatoimistoista että itsenäisistä tapahtumista.

Kati on toiminut muiden muassa  Slush- ja Lux Helsinki -tapahtumien vastaavana tuottajana sekä tapahtumaliiketoimintojen kehittäjänä muiden muassa Dare to Learn-, Ping Festival- ja Stream Festival -tapahtumissa.
Kati osallistuu myös aktiivisesti alan kehittämiseen ja ravistelee usein jo perinteiksi muodostuneita ajattelumalleja. Hän haastaakin mielellään kuulijansa  kyseenalaistamaan olemassa olevaa ja avaa totutuille toimintamalleille vaihtoehtoisia ratkaisuja.

Aika

(Torstai) 09:00 - 15:00

Sijainti

Sofia Future Farm

Sofiankatu 4 C

Organizer

SJTM

X