Red Bullin ja Liigan yhteistyö on syyskuun kuukauden sponsorointinosto

By October 25, 2018Kuukauden palkitut, Uutiset

Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry on valinnut syyskuun kuukauden sponsorointinostoksi Red Bullin ja Liigan yhteistyön.

Reb Bull on ollut vahvasti mukana suomalaisessa huippu-urheilussa jo lähes 20. Tällä hetkellä heidän tukemia urheilijoita ovat Iivo Niskanen, Kalle Rovanperä, Eero Ettala, Roope Tonteri, Wilma Murto, Jaakko Ojanen, Teemu Suninen ja Jonne Koski. Tämän lisäksi tapahtumat ovat tärkeitä Red Bullille. Niihin kuuluvat esimerkiksi Red Bull Crashed Ice -alamäkiluistelukilpailut Jyväskylässä, Red Bull 400 -ylämäkijuoksukilpailut Lahdessa ja noin 40 kolmannen osapuolen urheilutapahtumaa aina ralleista e-urheiluun.

Red Bullista tuli syyskuussa Liigan uusi pääyhteistyökumppani kaudelle 2018–2019. Monitasoisen yhteistyön ytimessä on uusi nimikkokypärä.

­– Jääkiekko on tärkeä laji Suomessa ja halusimme olla mukana Liigan kanssa nostamassa esiin läpimurtopelaajia ja tulevaisuuden tähtiä. Teimme paljon työtä konseptin eteen ja tuloksena oli Läpimurto-kypärä, joka nostaa esille nuoret lupaukset katsojille halleissa ja tv-lähetysten yhteydessä. Kypärät lisäävät huomioarvoa näille lupauksille ja heidän otteitaan seurataan toivomamme mukaan tulevaisuudessa entistä tarkemmin koko kauden ajan, kertoo Red Bullin Communications Manager Isak Kullman.

Red Bull Läpimurto -konsepti tulee näkymään jääkiekkoyleisölle myös uuden dokumenttisarjan kautta. Red Bull Läpimurto -dokumenttisarjassa seurataan Liigan nuoria huippulupauksia koko Liiga-kauden ajan.

– Halusimme yhteistyön yhteydessä kertoa läpimurtopelaajien tarinat jo ennen kuin he ovat koko kansan huulilla. Tuloksena on 25-osainen tv-sarja, jossa pääsemme kulissien taakse seuraamaan, minkälaista on nuoren jääkiekkoammattilaisen arki ja mitä todellisen läpimurron tekeminen vaatii. Sarja tuotetaan yhdessä Telian kanssa ja se näkyy Telia TV -palvelun lisäksi myös Telian Youtube-kanavalla. Lisäksi viikoittaiset jaksot ovat katsottavissa Liigan, seurojen ja meidän kotisivuilla. Uskomme että tämä sisältö on hieman uudella kulmalla tehtyä ja se vaikuttaa katsojalukujen perusteella kiinnostavan suomalaisia jääkiekkokannattajia jo ensimmäisestä jaksosta lähtien, Kullman kommentoi.

X