Fresh Up -seminaari 15.11.2016

Digitaalisen ajan urheilumarkkinointi – Kun asiakkaan kokemus ratkaisee

Mediataivas isännöi Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n jäsentilaisuutta.

Aika: tiistai 15.11.2016 klo 12.00-16.00
Paikka: Wanha Satama
 
Mediataivas haastaa suomalaiset ykkösrivin urheilubrändit, sponsorit ja yrityselämän edustajat keskustelemaan digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista. Millaista potkua suomalainen urheilumarkkinointi tarvitsee? Millaisia keinoja on digitaalisen sponsoroinnin kehittämiseen?
 

Puhujina

Joaquim Cardona, digitaalisen liiketoiminnan konsultti, joka on toiminut mm. FC Barcelonan digitaalisen liiketoiminnan johtajana

Tatu Lehmuskallio, AKK Sports Oy, toimitusjohtaja

Matti Tiitinen, Valtra, Brand Business Manager

Jan Landen, Mediataivas, operatiivinen johtaja

 

Tilaisuus on jäsenille ilmainen, muilta veloitamme 50 €.

Alustava ohjelma ja ilmoittautuminen  https://www.lyyti.in/freshup