Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry sai uuden hallituksen ja strategian

Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry järjesti sääntömääräisen vuosikokouksensa torstaina 18.5.2017 Helsingissä. Kokouksessa valittiin yhdistykselle uusi hallitus ja vahvistettiin hallituksen laatima uusi strategia. Yhdistyksellä on 11 jäsenen hallitus, koska se edustaa laajasti koko toimintakenttää, kulttuurista urheiluun ja tapahtumista sponsorointiin.

Sjtm ry:n hallituksessa jatkavat:
Annakaisa Anttila (Ruisrock)
Elina Hankkio (Helsingin juhlaviikot)
Tomi Koivulehto (RDKL Helsinki Oy)
Risto Oksanen, puheenjohtaja (Veikkausliiga)
Kristoffer Olson (Sponsor Insight)
Heikki Pohjonen (Starsquad)
Sirpa Tuomi (Neste Oyj)
Noora Vihervaara (Suomen Urheilumanagerit ry)

Uusina jäseninä mukaan valittiin:                                  
Jyrki Aittola (Woltti Group)                                            
Liisa Eerola (Fazer Group)                                              
Alexander Sneen (Oy SINEBRYCHOFF Ab)                       

Hallitustyöskentelyn jättävät:
Johanna Kozul (Veikkaus Oy)
Kimmo Niku (Eventrim Oy)
Miikka Vahtera (Malja BTL Oy) 

Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n hallitus teki keväällä laajan strategiatyön, joka pohjaksi toteutettiin laaja kysely jäsenistölle sekä muille yrityksille. Strategiassa saatiin kirkastettua yhdistyksen avaintehtävät sekä visio ja missio:

Missio:

Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry on riippumaton yhteisö, jonka tehtävänä on yhdistää alan toimijat, lisätä sponsoroinnin ja tapahtumamarkkinoinnin tuloksellisuutta, osaamista ja arvostusta.

Visio:

Merkittävin Markkinointikeino Menestykseen


– Haluan kiittää koko hallitusta merkittävästä työstä yhdistyksen uuden strategian eteen. Oli hienoa todeta kuinka laaja-alaista asiantuntemusta hallitus edustaa. Vaikka 11 jäsentä on hallitustyöskentelyyn paljon, nyt se todisti vahvuutensa. Nyt tehty strategia antaa erinomaisen pohjan yhdistyksen kehittämiseen ja alan merkityksen kasvattamiseen, totesi puheenjohtaja Risto Oksanen.

Yhdistys on perustettu vuonna 2013 ja sillä on yli sata jäsenyritystä, jotka edustavat brändejä, oikeuksien omistajia sekä alan asiantuntijoita niin urheilun, kulttuurin kuin vapaaehtoistoiminnan puolelta.

Katso pdf uudesta strategiasta