Vuoden Sponsorointiteoksi ehdolla 40 projektia

Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry palkitsee jälleen Vuoden Sponsorointiteon. Kilpailuun osallistuu kaikkiaan 40 projektia. Vuoden Sponsorointiteko 2017 voittajan valitsee puolueeton, markkinoinnin ammattilaisista koostuva raati. Raadilla on mahdollisuus valita myös muita voittajia. Näitä palkintokategorioita ei ole ennalta päätetty, vaan raadilla on vapaus nostaa palkittaviksi erityisen ansiokkaita toteutuksia.

Raatiin kuuluvat:
Risto Oksanen, SJTM, raadin puheenjohtaja
Kati Haapakoski, Markkinointi ja Mainonta
Ritva Hanski-Pitkäkoski, ex-Mainostajien Liitto
Heikki Hiltunen, SM-liiga
Essi Kivitie, Rähinä Records
Pauli Kopu, Klok/Tubecon
Johanna Kozul, Veikkaus
Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien liitto
Lotta Lintukangas, Apulanta
Kimmo J. Lipponen, Arvoliitto
Kristoffer Olson, Sponsor Insight
Kirsi Piha, Ellun Kanat

– Saimme kilpailuun paljon kovatasoisia ja erilaisia projekteja niin urheilun, kulttuurin kuin yhteiskuntavastuun alalta. Tänä vuonna Suomi 100 -teema näkyy projekteissa, sanoo raadin puheenjohtaja Risto Oksanen. 
 
Myös yleisö pääsee äänestämään omaa ehdokasta Vuoden Sponsorointiteoksi. Äänestysaika päättyy torstaina 9.11. klo 14.00.

Raadin valitsemat voittajat sekä yleisöäänestyksen voittaja palkitaan Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n Foorumissa 23.11.2017 m/s Silja Europalla. Lähde mukaan Foorumiin ilmoittautumalla www.sjtm.fi

Tutustu ehdokkaisiin ja äänestä suosikkiasi